BeMoreConscious
Σε αυτή την κατηγορία θα βρείτε πρωτότυπα άρθρα που αφορούν σε θέματα ευαισθητοποίησης και σχετίζονται με επίκαιρα καθημερινά ζητήματα.
Άλλη μία χρονιά ξεκινάει και όλοι εμείς στο Be Conscious θέλουμε να ξορκίσουμε την κακή ενέργεια του 2020 και να μπούμε στο 2021 με ελπίδα και ευχές να είναι η καλύτερη χρονιά που έχουμε ζήσει… έως τώρα!
Αδιαμφισβήτητα, το 2020 υπήρξε μια δύσκολη χρονιά για ολόκληρο τον πλανήτη. Η πανδημία Covid-19 διατάραξε την καθημερινότητά μας σε πολλά επίπεδα και αναγκαστήκαμε να επαναπροσδιορίσουμε ακόμα και τα πιο απλά πράγματα. Ωστόσο, συνέβησαν και πολλά όμορφα και σημαντικά γεγονότα που ίσως στους περισσότερους να πέρασαν απαρατήρητα. Επιλέξαμε λοιπόν, δέκα όμορφες στιγμές του 2020 για να κλείσει αυτός ο χρόνος με τις πιο θετικές σκέψεις!
Ας φανταστούμε ότι η καθημερινή μας μετακίνηση πραγματοποιείται με αμαξίδιο. Με αυτόν τον τρόπο πρέπει να μετακινηθούμε και να φτάσουμε στο πλησιέστερο σούπερ μάρκετ για την αγορά των βασικών ειδών.
Οι γυναίκες αποτελούν το 40% του παγκόσμιου εργατικού δυναμικού. Μεταξύ αυτών, μόνο το 5% απασχολούνται ως CEO εταιριών ή σε ανώτερες διοικητικές θέσεις. Ακόμη και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν μεγάλες διακυμάνσεις στις ετήσιες μισθοδοσίες. Σύμφωνα με μελέτες, οι γυναίκες κερδίζουν περίπου το 80% σε σχέση με τους άνδρες συναδέλφους τους σε ισοδύναμες -υψηλόβαθμες- θέσεις εργασίας. Για ποιο λόγο όμως συμβαίνει κάτι τέτοιο;
Ξυπνάς το πρωί, ετοιμάζεσαι να πας στη δουλειά, παίρνεις κλειδιά, κινητό και φυσικά μια μάσκα. Η χρήση μάσκας έχει ενταχθεί πλέον στην καθημερινότητά μας, επιβεβαιώνοντας για μια ακόμη φορά την προσαρμοστικότητα του ανθρώπου. Έχουμε ήδη συνηθίσει να επικοινωνούμε με τις μάσκες, να χαμογελάμε με τα μάτια και να θεωρούμε δεδομένο ότι ακόμα και έτσι μας καταλαβαίνουν.
Μπαίνω σε site γνωστής αλυσίδας που εμπορεύεται καλλυντικά. Μάταια προσπαθώ να αγοράσω το κραγιόν που θα ταιριάζει τέλεια με το συνολάκι που θα φορέσω τα χριστούγεννα (ναι τι; Στο σπίτι) (επίσης ναι τι; Το ξέρω ότι έχω ήδη 30 κραγιόν παραπλήσιας απόχρωσης). Το site «κρασάρει» λόγω τεράστιας επισκεψιμότητας εξαιτίας των προσφορών για Black Friday και Cyber Monday.
Γιατί οι άνθρωποι έχουν την τάση να φανατίζονται; Γιατί μια ιδέα, μια ομάδα, μια θρησκεία, ένα πολιτικό κόμμα, ακόμα και ένα δημοψήφισμα, ένας νόμος, μια είδηση μπορεί να πολώσει τόσο πολύ την περιρρέουσα ατμόσφαιρα ώστε να «φαγωθούμε μεταξύ μας»; Ποιο είναι αυτό που στην επιστήμη ονομάζουμε “driving force” που μας ωθεί να ταυτιστούμε με απόψεις ή να τις μισήσουμε; Ήταν πάντα όλα άσπρα ή μαύρα ή αυτό είναι ένα νέο φίλτρο στη ζωή μας;
Βλέποντας πρόσφατα ένα επεισόδιο στο Netflix ένιωσα την ανάγκη να αναπτύξω ένα θέμα που θεωρώ σημαντικό και επίκαιρο. Το επεισόδιο πραγματευόταν το fast furniture, την τάση δηλαδή των καταναλωτών να αγοράζουν ελαφριά και φτηνά έπιπλα, τα οποία συνήθως συναρμολογούν οι ίδιοι ώστε να μπορούν να τα ανανεώνουν γρήγορα και εύκολα ακολουθώντας τις «επιταγές» της εκάστοτε μόδας. Είναι κάτι τέτοιο προς το συμφέρον μας; Και -κυρίως- ελλοχεύει κινδύνους; Και πώς προστατευόμαστε;
Έχετε σκεφτεί ποτέ ότι ένα πλαστικό παιχνίδι μπορεί να έχει επίπτωση στην υγεία του παιδιού σας; Πού υπάρχει η δισφαινόλη-Α (BPA) και τι πρέπει να γνωρίζετε για αυτήν;
Δεν είναι η πρώτη, ούτε η τελευταία φορά που γεγονότα όπως η τωρινή πανδημία, «γεννούν» θεωρίες συνομωσίας γύρω από την ύπαρξή τους. Υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που λατρεύουν τέτοιου είδους θεωρίες και ανακαλύπτουν πίσω από πρωτόγνωρες καταστάσεις ότι κρύβεται πάντα κάτι παράξενο και μοχθηρό. Η κατάσταση που βιώνει ο πλανήτης τους τελευταίους μήνες, έχει «στρώσει» το κατάλληλο έδαφος σε συνωμοσιολόγους να αναπτύξουν τις θεωρίες τους, οι οποίες έχουν προσελκύσει αρκετά μεγάλο κοινό.
3 λεπτά τη φορά: 7 εθελοντικές ομάδες αφηγούνται τις δικές τους ιστορίες
03.08.2020
Αναμφισβήτητα, οι φωτογραφίες ζωντανεύουν παλιές αναμνήσεις. Κάθε φωτογραφία και μια ιστορία. Μια ιστορία που θα θέλαμε να ξαναζήσουμε, μια αστεία ανάμνηση ή αλησμόνητη περιπέτεια. Όποια και αν είναι η ιστορία γύρω από στρογγυλά τραπέζια παρέα με φίλους οι αναμνήσεις «παίρνουν σάρκα και οστά».
Ξυπνάς το πρωί και αμέσως μόλις ανοίξεις τα μάτια σου… πιάνεις το κινητό σου, συνδέεσαι στο internet, βλέπεις email, παράλληλα έρχονται μαζικά ειδοποιήσεις, απαντάς σε μερικές, τσεκάρεις timeline, φωτογραφίες, status, ειδήσεις, καιρό ενώ παράλληλα ανοίγεις Netflix. Μια καταιγίδα περιεχομένου εμφανίζεται μπροστά σου. Μια στιγμή όμως, που «ζει» όλη αυτή η πληροφορία;