Η Misfits Market βάζει τέλος στο “bullying” της άσχημης πατάτας

Παρασκευή, 02 Οκτωβρίου 2020, 12:10
Η Misfits Market βάζει τέλος στο “bullying” της άσχημης πατάτας Η Misfits Market βάζει τέλος στο “bullying” της άσχημης πατάτας

Μωλωπισμένα μήλα, «λεκιασμένες» πιπεριές, καρπούζι με ακίνδυνα χαρακώματα στην επιφάνειά του και δύο καρότα, τα οποία αγαπιόντουσαν τόσο πολύ ώστε αναπτύχθηκαν μαζί και παρέμειναν για πάντα ενωμένα. Ίσως όλα αυτά σου φαίνονται περίεργα και επ’ ουδενί θα αγόραζες λαχανικά και φρούτα με «ιδιαίτερα χαρακτηριστικά». Το τίμημα της ασχήμιας, το οποίο φαίνεται να μας συνοδεύει και στις διατροφικές μας επιλογές, δεν εμπόδισε την εταιρεία Misfits Market να δραστηριοποιηθεί στην προμήθεια φρούτων και λαχανικών με «ατέλειες».

Food WASTE

Στην Αμερική, ένα μεγάλο μερίδιο του πληθυσμού δεν έχει πρόσβαση σε πλούσια με θρεπτικά συστατικά φρούτα και λαχανικά, ενώ στον αντίποδα –παγκοσμίως-  σχεδόν τα μισά από τα παραγόμενα προϊόντα δεν καταναλώνονται ποτέ. Γιατί συμβαίνει αυτό; Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο υπάρχουν πολλοί λόγοι, για τους οποίους σε διάφορα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας, από την παραγωγή έως και την κατανάλωση των τροφίμων, υπάρχουν απώλειες. Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους, για τους οποίους μπορεί να απορριφθούν φρούτα και λαχανικά ενώ είναι ποιοτικά και γευστικά για κατανάλωση, είναι η εξωτερική τους εμφάνιση. Και όμως, καθημερινά, ποιοτικά φρούτα και λαχανικά πετάγονται από το σούπερ μάρκετ και τις λαϊκές αγορές επειδή κανείς δεν τα επιλέγει, λόγω του ότι δεν είναι τέλεια. Το πρόβλημα αυτό επιχειρεί να περιορίσει η Misfits Market.   

Misfits Market

Η Μisfits Market εδρεύει στην Αμερική και προμηθεύει τα νοικοκυριά με εποχιακά φρούτα και λαχανικά με «παράξενα χαρακτηριστικά». Η αποστολή της εταιρίας είναι να έχει πρόσβαση κάθε νοικοκυριό σε οικονομικά, φρέσκα και υγιεινά τρόφιμα. Ειδικότερα, κάθε νοικοκυριό, ανάλογα με τις ποσότητες φρούτων και λαχανικών, τις οποίες καταναλώνει εβδομαδιαίως, μπορεί να επιλέξει το μέγεθος του «κουτιού» -ανάμεσα σε δύο μεγέθη: The Mischief ή The Madness-, τη συχνότητα, την ώρα και την τοποθεσία παραλαβής του. Η εταιρία αποτελεί το συνδετικό κρίκο μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή, προμηθεύοντας θρεπτικά προϊόντα, τα οποία μπορεί, εκ πρώτης όψεως, να μην είναι ελκυστικά, αλλά είναι ποιοτικά και υγιεινά. Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και η χαμηλότερη τιμή της τάξης των 25-40 %, ύστερα από σύγκριση με τα αντίστοιχα φρούτα και λαχανικά, τα οποία μπορεί να βρει κανείς σε ένα μανάβικο. 

Τέλος, δε θα μπορούσα να παραλείψω τα οικολογικά υλικά, τα οποία χρησιμοποιούνται για το πακετάρισμα των προϊόντων, διασφαλίζοντας τη σωστή μεταφορά τους ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών.

Κλείνοντας, σε παροτρύνω να ανακαλύψεις και εσύ την ομορφιά των «άσχημων» φρούτων και λαχανικών! Βοήθησε τον πλανήτη και μη διαλέγεις το φαγητό σου με βάση την εξωτερική εμφάνιση, πάντα..

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το!

    Πηγές
    • https://www.misfitsmarket.com/

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο

(5 ψήφοι)

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: