LifeStyle

Σε αυτή την κατηγορία θα βρείτε πρωτότυπα άρθρα που αφορούν στον τρόπο ζωής του συνειδητοποιημένου ανθρώπου με έμφαση στη διατροφή. Κάθε άρθρο είναι βασισμένο σε επιστημονικές μελέτες οι οποίες παρατίθενται στο πεδίο "Πηγές".

Με το καλοκαιράκι να κάνει δυναμικά την εμφάνισή του και εμάς να έχουμε την ανάγκη να χαλαρώσουμε και να ξεφύγουμε λιγάκι, ύστερα από ένα δύσκολο χειμώνα, οι παραλίες αποτελούν τον απόλυτο προορισμό της εποχής. Έτσι, αντηλιακά, μαγιό και πετσέτες είναι απαραίτητα στοιχεία για τις εξορμήσεις του Σαββατοκύριακου. Και κάπου εκεί σκάνε και οι παιδικές αναμνήσεις και θυμάμαι τα ταπεράκια με τα κεφτεδάκια της μαμάς και για επιδόρπιο το άκρως καλοκαιρινό φρούτο… το καρπούζι!

Disclaimer: Το παρακάτω άρθρο αφορά αυστηρά ιδιοκτήτες και γονείς σκύλων. Αν είσαι ιδιοκτήτης κάποιου άλλου ζώου, μην ανησυχείς, θα επανέλθω με άλλο άρθρο για σένα.

Είναι δεδομένο ότι μας έχουν λείψει τα ταξίδια και οι εκδρομές. Ωστόσο, σήμερα, θα ταξιδέψουμε σε 4 διαφορετικά σημεία του πλανήτη, ανακαλύπτοντας τα ελιξήρια μακροζωίας και νεότητας που καθιστούν τις κοινωνίες αυτές ξεχωριστές –χαρακτηρισμένες και ως blue zones*. Και όλα αυτά, σε μόλις 4 λεπτά, δηλαδή σε όσο χρόνο χρειάζεσαι για να διαβάσεις το παρακάτω άρθρο.

Καθώς η άσκηση εξελίσσεται όλο και περισσότερες μορφές εμφανίζονται. Σκοπός όλων αυτών των μορφών είναι η εξυπηρέτηση κάθε ανθρώπου, ο οποίος επιθυμεί να γυμναστεί. Πλέον, ο καθένας μας έχει μια πληθώρα προγραμμάτων εκ των οποίων μπορεί να επιλέξει είτε στο γυμναστήριο είτε στο σπίτι του. Κάθε ένα από αυτά είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα. Το kangoojumps είναι κι αυτό μια νέα μορφή άσκησης, η οποία έχει κάνει δειλά τα βήματα της στην Ελλάδα. Τι ακριβώς, όμως, είναι το kangoo;

Η προτροπή των επιστημόνων για άσκηση στην πρωτόγνωρη αυτή εποχή εντείνεται συνεχώς. Άρθρα στο διαδίκτυο, ομιλίες ειδικών και κάθε μορφή ενημέρωσης προβάλλει την προσφορά της σε κατάσταση καραντίνας. Αξίζει, όμως, να τονιστούν και οι επιπτώσεις της διακοπής κάθε φυσικής δραστηριότητας ως προς τη φυσική μας κατάσταση και υγεία. Άραγε, είναι αρκετές για να μας προτρέψουν ακόμη περισσότερο στην άσκηση;

Για ακόμη μια φορά η χώρα μας έχει κληθεί να αντιμετωπίσει ένα lockdown. Τα γυμναστήρια φυσικά δε θα μπορούσαν να μείνουν ανοικτά. Μπορεί, όμως, να μας αποτρέψει αυτό από το να ασκηθούμε; Σίγουρα όχι. Απεναντίας, είναι μια ευκαιρία να επενδύσουμε λίγο από το χρόνο μας στην υιοθέτηση είτε συμβατικών είτε εναλλακτικών μορφών άσκησης. Εκμεταλλευόμενοι τόσο το χώρο στο σπίτι όσο και τη δυνατότητα που μας δίνει το μήνυμα «μετακίνηση 6» μπορούμε να αντικαταστήσουμε το γυμναστήριο σε αυτή τη δύσκολη στιγμή, αρκεί να μάθουμε πώς.

Άραγε η άσκηση λαμβάνει υπόψη την ηλικία; Μπορεί κάποιος ηλικιωμένος να κάνει βάρη ή να τρέξει μια μακρινή απόσταση; Τα οφέλη της εκγύμνασης είναι σημαντικά για όλους. Ωστόσο, δεν είναι όλοι οι ηλικιωμένοι εφοδιασμένοι με τις ικανότητες να πραγματοποιήσουν δραστηριότητες όπως τις παραπάνω. Η επιστήμη φυσικής αγωγής έχει καταφέρει, δημιουργώντας εναλλακτικές μορφές άσκησης, να προσφέρει στην τρίτη ηλικία τα οφέλη μιας καλύτερης φυσικής κατάστασης. Στη χώρα μας αυτές οι μορφές, αν και όχι τόσο διαδεδομένες, πληθαίνουν συνεχώς.

Δεν είναι υπέροχο που ζούμε σε μια εποχή που οι διατροφικές επιλογές έχουν τόσο μεγάλο εύρος και είναι στο επίκεντρο εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως; Έχουμε φτάσει σε μια εποχή που κάθε διατροφή έχει (φυσικά) φανατικούς οπαδούς και αντιπάλους ενώ κάθε ειδική διατροφή έχει και μια όμορφη, καινούρια ονομασία για αυτούς που την ακολουθούν. Πάμε να γνωρίσουμε τους πιο γνωστούς τύπους διατροφών καθώς και τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά τους.

Ποδόσφαιρο ή στίβος; Μπάσκετ ή κολύμβηση; Πιο γενικά, θα λέγαμε ομαδικό ή ατομικό άθλημα; Τόσες διαφορές μεταξύ των δύο, η αξία τους όμως για ένα παιδί που τώρα ξεκινάει τον αθλητισμό είναι ανεκτίμητη. Ο αθλητισμός, είτε ατομικός είτε ομαδικός, συνεπάγεται προσπάθεια, συμμετοχή και πάνω από όλα διασκέδαση. Ας ρίξουμε όμως μια ματιά στις δύο αυτές κατηγόριες. Τι διαφορετικό έχει η καθεμία να προσφέρει σε ένα παιδί που κάνει τα πρώτα του βήματα στον αθλητισμό;

Εάν όταν ακούς τη λέξη νηστεία σκέφτεσαι περιόδους της ζωής σου που δεν μπορούσες να πιεις το πρωινό σου γάλα και που στο μεσημεριανό τραπέζι έκαναν παρέλαση νερόβραστες φακές, θέλω να συνεχίσεις να διαβάζεις τις επόμενες γραμμές.

Εδώ και πολλά χρόνια το ολυμπιακό σύνθημα «Ταχύτερα, Υψηλότερα, Δυνατότερα» χτύπα στην καρδιά κάθε αθλητή. Έχοντας στο μυαλό αυτό το σύνθημα, κάθε αθλητής είναι διατεθειμένος να κάνει τα πάντα για την απόκτηση του πολυπόθητου μεταλλίου, ακόμη κι αν χρειαστεί να κάνει χρήση απαγορευμένων ουσιών. Στις μέρες μας, όμως, δεν είναι μόνο οι αθλητές διατεθειμένοι για μια τέτοια πράξη.

Μπορεί να έχετε ακούσει ή διαβάσει πολλές φορές σχετικά με τα αντιοξειδωτικά και τα οφέλη τους, ωστόσο λίγοι γνωρίζουν ακριβώς τη σημασία τους.

Σελίδα 1 από 3